Fra innsikt til handling

Fra innsikt til handling

De raske spiser de trege

Du kan aldri sette to streker under svaret når du jobber med markedsføring. I morgen kan verden se annerledes ut og det er noe nytt som virker.

Jobb kontinuerlig med innsikt og bruk den til handling. Identifiser muligheter, test, evaluer, implementer – og start sirkelen på nytt igjen med nye idéer.

Figur som viser datadrevet Markedsføring

Det er viktig med tempo i dette arbeidet. Er du utfordrer kan du ta markedsandeler ved å være raskere enn de godt etablerte konkurrentene dine.

De raske vinner. Test hele tiden. La datadrevet markedsføring, testing og tempo bli en del av kulturen i markedsavdelingen.

Vær fremoverlent, involverende og kreativ med markedsarbeidet ditt. Våg å prøve og feile litt  – og prøv igjen. Ingen forbedringer er for små til å kimse av. Aldri er det kun ett grep som kan sørge for at du når målet med den digitale markedsføringen din.

Det er summen av mange små utbedringer som skaper suksess på nett. Ofte selvfølgeligheter – satt i system.